Subject: Fwd: Teade tuleohutusülevaatuse tähtaegselt esitamata jätmise kohta
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 11:41:55 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

-------- Esialgne kiri --------

Pealkiri:	 Fwd: Teade tuleohutusülevaatuse tähtaegselt esitamata jätmise 
kohtaKuupäev: 
2024-10-22 11:37Saatja: 
[email-masked]: 
[email-masked].

Olete osaühing Uuri Suurtalule saatnud alljärgneva kirja. kus nõuate 
tuleohutusülevaatuse tegemist osaühing Uuri Suurtalule kuuluvas kahes 
hoones, nagu selgub Päästeameti ohutusportaalist.

Juhin Teie tähelepanu, et seadusandja on Tuleohutuse seaduses kehtestanud 
ühemõtteliselt nõude teostada tuleohutusülevaatus:

1.Büroohoones pindalaga üle 750 ruudu

   Büroohoone omab vastavalt Majandus-ja taristuministri 2.juuni 2015.a 
määrusele nr 51  "Ehitise kasutamise otstarvete loetelu" lisale  Koodi 12200 
ning kasutamise otstarvet Büroohoone

2. Tööstus ja laohoones  pindalaga üle 1000 ruudu

   Kood 12500 kasutamise otstarve Tööstus-ja laohooned

3.Garaazis pindalaga üle 1000 ruudu

   Kood 12431 kasutamise otstarve Garaazid

Osaühingule Uuri Suurtalu kuuluvad hooned ei kuulu viidatud kasutusotstarbe 
alla. vaid  12700 Muud mitteelamud, täpsemalt 12710 Põllumajanduse, metsa-, 
jahi- ja kalamajandushooned, üks hoone- robotlaut on täpsemalt 12711 
Loomakasvatushoone , sealhulgas karuslooma või linnukasvatus mida tõendab ka 
Teie ohutusportaal. Teine hoone on 12710, tegelikkuses laut, Teie 
ohutusportaali andmetel kas heinaküün või mineraalväetiste või 
taimekaitsevahendite hoidla, olenevalt kust seda ohutusportaali lugeda. Meie 
andmetel siis 12711, Teie andmetel 12715 või 12718. Aga vahet pole, ükski 
neist ei kuulu koodide 12200, 12500, 12431 alla nii meie kui Teie andmetel.

Minu arusaama järgi on tegemist tavalise raha õngitsemisega Teie poolt 
erasektori spetsalisti kasuks, kasutades ära põllumajandustootjate 
teadmatust ja Päästeameti head mainet ettevõtjate silmis, millest tuleneb 
usaldus kõigi nõuete vastu.

Palun tühistada tuleohutusülevaatuse tegemise nõue osaühingul Uuri Suurtalu 
ning teistel ettevõtjatel, kellel on nõudega koormatud hooned, mida ei 
käsitle Tuleohutuse seaduse paragraaf 4  2 Tuleohutusülevaatuse tegemine.

Lugupidamisega

Erkki Heinsalu

oü Uuri Suurtalu

[email-masked]

-------- Esialgne kiri --------

Pealkiri:	 Teade tuleohutusülevaatuse tähtaegselt esitamata jätmise kohtaKuupäev: 
2024-08-29 16:25Saatja: 
PÄA Ohutusjärelevalve <[email-masked]>Saaja: 
"[email-masked]'" <[email-masked]>Lugupeetud hoone omanik

Meile teadaolevalt ei ole Teile kuuluvas tööstus- ja laohoones 
tuleohutusülevaatust tehtud.

Aadress/aadressid:

Harju maakond, Kuusalu vald, Uuri küla, Suurtalu

Juhime tähelepanu, et tööstus- ja laohoonetes oli vaja tellida 
tuleohutusülevaatus erasektori spetsialisti poolt hiljemalt 1. jaanuariks 
2024.

Tuleohutuse seaduse järgi on ülevaatus vaja teha tööstus- ja laohoonetes 
pindalaga üle 1000 m² ja aluseks on Ehitisregistri andmed. Juhul, kui hoonet 
kasutatakse muul otstarbel, palume andmed kohaliku omavalitsuse abil 
registris uuendada.

Tuleohutusülevaatuse kohustusega hoonete nägemiseks tuleb hoone omanikul 
siseneda Päästeameti ohutusportaali  <https://ohutusportaal.paasteamet.ee/> 
ohutusportaal.paasteamet.ee.

Lisainfot saab  <https://www.rescue.ee/et/tuleohutusuelevaatuste-portaal> 
Päästeameti kodulehelt ja oma piirkonna päästekeskuse tuleohutuskontrolli 
inspektorilt ( <https://www.rescue.ee/et/inspektorite-kontaktid> kontaktid).

Täname kui olete tuleohutusülevaatuse teavituse kättesaamise hetkeks 
tellinud.

Päästeamet

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>